Re: Bezczynność użytkowników

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 00:17:15 MET

"Tomasz Onyszko" napisał:

> Hmmm .. tak juz czysto teoretycznie rozwazajac, to w kontekscie tego ze
> mamy rok 2006 i NT od kilku lat jest niewspierane to bym powiedzial ze
> piszac domena w tej chwili ktos ma na mysli domene AD.

Oj niekoniecznie, w wielu małych firmach nadal stoi sobie poczciwe NT lub
udający je Linuch. A że ja wysiadłem z wyścigu szczurów korporacyjnych tuż
przed przesiadką na AD, to częściej mam do czynienia właśnie z klasyczną
domeną. Wiesz, takie przyzwyczajenie - mówisz Lenin, w domyśle partia, czy
jakoś tak ;-) Ale generalnie masz rację i przepraszam za pardon, jak mówią u
nasz na Woli.

JoteR