Re: kodeki cos sie posuly...

Autor: the_foe <the_foeWYTNIJ_at_WYTNIJwp.pl>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 14:53:14 MET

Dnia Wed, 22 Nov 2006 13:44:21 +0100, neg napisał(a):

> Jak nie masz włączonego przywracania systemu to tylko siebie wiń za swoją głupotę.

kolego, nie wiem jak Cie wychowano w domu, ale mnie nauczono ze nie obraza
sie innych ludzi, bez powodu, za nic, tylko by sie wyzyc za pomoca
anonimowosci grupy duskysujnej.
Gdybym byl wredny wrecz bym odbil pilke ze dylko glupek uzywa takich
chybionych uslug jak "przywracanie" systemu, skoro jest tak dobre narzedzie
jak roznego radzaju "disk imidze". Moglbym powrocic do stabilnego systemu
(miedzy innymi bez kodekow) w 15 min, ale gdybym byl desperatem to bym
dawno to zrobil i byloby po sprawie. Wole jednak poszukac w czym problem. I
naprawic to, a jesli sie nie da to wracam do wersji sprzed 2 tygodni.

no offence bo sie wrzodow nabawisz, i prosze pisz na ta temat to nie chat.

Pozdr.