Re: kopiowanie stron WWW

Autor: beny_hill <beny_hill_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 14:31:24 MET

ZZ <someone@indigo.ie> napisał(a):

> http://www.accustudio.com/exchange/textures/directory.php
>
> Jesli ktos zna program ktory sobie poradzi, prosze o info
> moze byc shareware, wrzuce go w kafejce na pare godzin...

  Sprawdziłem, FlashGet (v.1.56- starsza), bez problemu
  łyka te 5000 plików (choć bez nerwów chwilę trzeba poczekać na zakończenie
  operacji dodawania pliów do okna).

  Nie wskazuj strony, tylko przez Ctrl-A zaznacz zawartość i przeciagnij
  do okna FlashGeta, potwierdź mu opcje dla plików JPG (ew.innych)
  i możesz uruchamiać po wskazaniu katalogu docelowego.