Re: Usługi w trybie użytkownika

Autor: fijaksoft <fijaksoft_at_bez_tego_o2.pl>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 11:09:50 MET

Duke Piotr napisał(a):
> Mam pytanko. Jak zezwolić danemu użytkownikowi na swobodne odpalanie i
> wyłączanie usługi. Dodam iż zakładka Logowanie/To konto, nie działa.
> Wyskakuje komunikat: nie można otwozyć usługi XXX do zapisu na komputer
> lokalny.

nie jestem pewnien, sam przetestuj

start|uruchom|gpedit.msc|Konfiguracja kompa|Sys
Win|Zabezpieczenia|lokalne|przypisywanie praw|Ładowanie i usuwanie
sterowników|[Dodac grupe Wszyscy czy jaka tam chcesz]

sterowniki i uslugi to w zasadzie podobna rzecz wiec moze tedy.

Dodatkowo
start|uruchom|regedit|LOCAL_MACHINE|System|CurrentControlSet|Uprawnienia
wszystko wszystkim lub grupie jak chcesz bo tam sa wpisy uslug.