przenoszenie plików i ustawień

Autor: TJE <niematakiegoadresu_at_wp.eu>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 23:42:41 MET

Czy jest możliwe przeniesienie plików i ustawień z xp-pro do xp-home
narzędziem wbudowanym w windows? Próbowałem tego dokonać i za pierwszym
razem nie poszło ale miałem zbyt mało czasu na powtórzenie tej operacji
i jutro będę walczył z tym dalej. Chciałbym się dowiedzieć na co zwrócić
uwage. Osoba która mnie o to prosiła do tej pory używała pirata w wersji
pro ale już zakupiła home i nie chce tracić ustawień.