Starownik do myszki z 2 rolkami pod Win2k potrzebny :-)

Autor: Marsjanin <11.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 23:34:15 MET

                        Witam.

Piszę na grupę z prostego powodu. Google w zależności od sformułowania
pytania wyrzucają mi albo nic, albo śmieci, albo podejrzane, nie
działające drivery. Driverguide znam... Przetestowałem chyba dwa lub
trzy, niestety, nie działają.

Potrzebuję sterownik do myszki PS/2, z DWIEMA rolkami, ale taki, żeby
jedna rolka przewijała w pionie, druga w poziomie... Obecnie, jako
"Mysz Microsoft PS/2" rolka 1 przewija mi w pionie o [x], a rolka 2 o
[2x] także w pionie. A może wystarczy jakaś modyfikacja rejestru?

Mysz to de facto trackball WWT-13 firmy A4Tech, a driver ze strony
(iWheelWorks 7.72) robi wszystko, tylko nie przewijanie w poziomie. Na
domiar złego po jego zainstalowaniu znika opcja przyspieszenia, do
której sie przywiązałem, za to pojawia się wiele wnosząca ikonka w
trayu. Jak ja lubię te wodotryski...

Jest jakiś uniwersalny, bezwodotryskowy, za to działający driver do
dwurolkowej myszki pod PS/2?

PS. Pod każdym Linuksem obie rolki tego kotka funkcjonują prawidłowo.

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  Jabber :  marsjanin.tk@jabber.autocom.pl
  Nigdy nie instalujcie Linuksa, jeśli macie grypę.  :-|