Re: Problem z siecia po zainstalowanu service pack 2 w xp proff

Autor: Sowiecki Agent <przemyslaw.rokicki.tniijtnijtnijkochanietnij_at_gazeta.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 23:26:03 MET

> [...]
>
> No to masz problem z rozwiązywaniem nazw DNS. Upewnij się, że we
> właściwościach połączenia są wpisane adresy serwerów DNS Twojego providera
> Internetu, np. dla Neostrady są to np. 194.204.152.34 i 194.204.159.1.

ok zobacze pd winda

> Dalej, sprawdź czy port UDP 53 nie jest wycinany na firewallu. Najlepiej
> całkiem odinstaluj Kerio oraz wszelkie inne firewalle, samo ich wyłączenie
> *nie wystarczy*.

niie odinstaluje bo tot bezsensu, przed servic packiem wszystko dzialalo,
zarowno przy pierwszym podejsciiu jak nie bylo kerio jak i za drugim gdy
przed instalacja dodatku kerio sie znajdowal na dysku.
Jedyne co moze blokowac to ten wylaczony juz firewall z sewrvice packa

> Taki Zone Alarm potrafi pozostawić po sobie śmieci, które
> blokują sieć nawet po jego deinstalacji; trzeba ją poprawiać czyścicielem
> ściągniętym od producenta. Sprawdź system na okoliczność trojanów,
> niektóre grzebią w DNS-ach.

nie mam mozliwosci zdobycia trojana, Servicie pack byl instalowanay zaraz p
instalacji systemu, a bezsporednio przred insalacja service packa inernet
tw pelni dzialal

> Polecam np. darmowy Spybot S&D. Sprawdź też
> czy się Winsock nie uszkodził (LSPFix http://www.cexx.org/lspfix.htm).
> Zresetuj też Winsock,

podadj komendy nie bardzo sie orienttuje w tym temacie

> TCP/IP i ustawienia Zapory wg poniższej procedury:

> http://support.microsoft.com/kb/811259
> http://support.microsoft.com/kb/299357
> oraz poleceniem NETSH FIREWALL RESET.

ok zrobie to

uważam  się za człowieka inteligentnego dlatego
ja na  PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
http://www.zbigniewziobro.org -> Obrona Konienczna