Re: Wypełnianie PDF

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 23:12:48 MET

In news:ejt87u$61c$1@atlantis.news.tpi.pl,
*Osadnik* <osadnik.www@wp.pl> typed:
> Poszukuje programu albo metody dzięki które otworze sobie Plik PDF i
> bede mógł po nim pisać, zaznaczać, i ogólnie cos jak wypełnianie PIT-u
> jakimś programem do podatków - drukować nie moge - aktualnie nawaliła
> drukarka... a poza tym odręczne pisanie trwa dłużej niz komputerowe.

FoxitReader http://www.foxitsoftware.com/ - ma wiele przydatnych
funkcji - zajmuje raptem 2-3 MB, działa bez instalacji, jeden plik
wykonywalny.
Na przyklad, formularz wypelnisz wlasnie za pomoca
FoxitReader'a - Pasek narzedzi/ Tools/Typewriter (Alt+8)
Ja mam wersje 1.3 beta Build 0701 i tu jest *Typewriter*

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy