Re: Settlers 4 - problem - wyswietla sie dziwny blad

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 09:04:32 MET

Michal Biek napisał(a):
> Rafal M log:
>
> Blad w procesie aplikacji spowodowany próba :-) dzielenia przez zero!
> Gra Pirat Settlers4! He?

Niekoniecznie pirat na moim oryginale też tak sie dzieje. Jest to bład
gdzieś przy grze zainstaluj najnowsze łatki i sprawdź a jesli nadal coś
sie wali z tym dzwoń do dystrybutora moze ma jakieś lekarstwo ;) U mnie
problem znikł sam. A pojawiał sie nie przy uruchomieniu ale czasem
podczas gry wiec wtedy mozna dostawać kociokwiku.

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.