Re: Poszukiwana pomoc w Wawie w s prawie hasła admina WinXP :-)

Autor: Tomasz Onyszko <t.onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 23:53:49 MET

Hejmus wrote:

> u mnie też to się wyświetlało, nawet bez zabawy z obcinaniem uprawnień itp.
> Chyba domyślnie user z ograniczeniami nie ma dostępu do Harmonogramu
> zadań...

Tak, ale chodzilo mi wlasnie tylko i wylacznie o to ze admin przycial mu
te uprawnienia nie bez powodu. WIdoczenie wszystko co jest mu potrzebne
dziala na koncie zwyklego uzytkownika, i takie konto wlasnie admin
udostpenil wiedzac co robiac i nie bojac sie ze tak powiem naduzyc

Oczywiscie da sie haslo zresetowac itp, ale admin jak co to sie polapie
- no i zawsze (w praktyce to raczej zawsze), jak juz uzytkownik dorwie
sie do konta admina to cos zepsuje, a wtedy przychodzi zeby naprawic.

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl/ - (PL)