Re: Poszukiwana pomoc w Wawie w s prawie hasła admina WinXP :-)

Autor: Arkadiusz Mizerski <arekmiz.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 19 Nov 2006 - 21:09:33 MET

> Nie znam tresci jaka podpisywales przed otrzymaniem firmowego laptopa

Nic nie podpisywałem. Dostałem go i już.

> 1.W oknie wiersza polecen wpisz "at XX:XX /interactive "cmd.exe"" gdzie w
XX:XX
> podaj najblizszy czas np. za 2 min.
> 2.Zamykamy okno konsoli i czekamy az uruchomi sie to okno z wywolania na
godzin
> XX:XX
> 3.Uruchamiamy Menedzer Zadan i zamykamy proces explorer.exe
> 4.W wierszu okna konsoli wpisujemy "explorer.exe"

Zrobiłem to i po kroku 1. wyświetliło się: "odmowa dostępu".

Takim mułem aż nie jestem i na swoim domowym stacjonarnym kompie zrobiłem
następującą rzecz: ustanowiłem konto administratora i zabezpieczyłem je
hasłem. Z tego konta zrobiłem konto użytkownika z ograniczeniami i też dałem
hasło. Powyższa sekwencja ZADZIAŁAŁA gdy byłem na koncie administratora.
Rzeczywiście po jej wykonaniu byłem jako SYSTEM. Ale niestety gdy jestem na
koncie użytkownika to po kroku 1. wyświetala się w/w "odmowa dostępu". Także
doopa blada... :-)))