Uzycie procesor - przez cały czas min 20%

Autor: J.M.Oizo <Spam>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 19:46:17 MET

witam.
Mam problem z uzyciem procesora.
Wchodze do Menedżera Zadan Windows przez Ctrl+Alt+Del i u dołu okienka
pokazuje mi ze cały czas cos uzywa procesora. Nigdy to uzycie nie spada
ponizej 20%.
Jak przechodze do zakładki Procesy to tam podaje mi ze Proces Bezczynnosci
Systemu wynoci 99%. czyli z tego wynika ze moj procesor moze dziaac na 120%
???
Wszystkie inne procesy sa na 00 procent

Czym sprawdzic dokładnie co to moze uzywac cały czas procesora????

System to Windows XP Pro , dwa CPU PIII 933Mhz