Skype+WinMe+Kamera=problem

Autor: Rendziq <rendziq.spam.me.not_at_o2.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 11:22:42 MET

Mam sobie stary komputer (p2 233MHz 224MB RAM) na ktorym jest skype
(najnowszy). I wszystko dziala sobie przyzwoicie (da sie rozmawiac).
Ostatnio dotalem stara, ale calkiem dobra kamere Creative WebCam Go
Plus. Kamera instaluje sie bez problemow, i z poziomu programu swojego
chodzi ok. Obraz sie wyswietla, plynnie i wogole. Problemem jest ze
skype tej kamery nijak nie chce widziec. Ta sama kamere ten sam skype
bez problemu obsluguje pod WinXP, ale mam nadzieje ze widzac
konfiguracje komputera nikt mi nie zaleci zmienic system :) Osobiscie
mam wrazenie ze WinMe gdzies indziej sobie zapisuje jakie ma kamery
zainstalowane, i skype nie umie sobie tej informacji znalezc, ale ja to
truskawki cukrem, wiec sie nie upieram. Moze mial ktos taki lub podobny
problem i wie co zrobic? Albo chociaz wie w ktora strone kombinowac? Z
gory dziekuje i pozdrawiam
rendziq