Re: Udostępnianie plików

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 10:13:55 MET

Osobnik posiadający mail piciu@it-faq.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Użytkownicy sieciowi to kto?

tzn?
Chodzi o drugi komp podpiety w domowej sieci. Jak zidentyfikowac tego
uzytkownika.
Jak wlaczam udostepnienie z opcja mozna było zmieniac pliki, a nastepnie
zmieniam zeby nie mozna było zmieniac (wszystko wyklikane) to w prawach
dostepu pojawia sie
Wszyscy:(OI)(CI)R.

Czy w takim układzie komenda:
cacls e:\*.* /e /g Wszyscy:R
zrobi dokłądnie to o co mi chodzi?

> Dobiera się ten, który ma prawa - jeśli udostępniasz dla Gościa,
> to ciężko będzie go zidentyfikować...

znów - jak sprawdzic dla kogo udostepniam?

> To tylko Ty wiesz... ;)
> Spróbuj zresetować ustawienia zabezpieczeń.
> http://support.microsoft.com/kb/313222/pl

Przekopiowałem do innego katalogu i wszystko jest ok.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki
nie przekonam się, co mówię?"  E.M. Forster