Re: Udostępnianie plików

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 22:43:55 MET

Osobnik posiadający mail rsokol@magsoft.com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> cacls
>
> Ale to nie będzie takie proste, jak w GUI.

hmmm, czytam pomoc i nie za bardzo mam pomysł co i jak.
Widze ze mozna nadac prawa konkretnemu uzytkownikowi, ale ja wlasciwie chce
te prawa zabrac, poniewaz po uzyciu komendy net share domyslnie uzytkownicy
sieciowi moga zmieniac pliki.
To teraz tylko pytanie jak sie nazywa uzytkownik który dobiera sie do
plików, kiedy ktos przez siec korzysta z moich zasobów.

No i chyba namieszałem bo po wydaniu polecenia cacls e:\*.* katalogi miały
kilka rodzajów dostepu dla róznych uzytkowników, wydałem polecenie:
e:\*.* builtin\Użytkownicy:R
sadzac ze zmienia sie uprawnienia tylko dla tychze Uzytkowników i teraz juz
w liscie uprawnien pojawiaja sie tylko uzytkownicy, znikneli
administratorzy, zniknał nt\system, znikneli uzytkownicy z dostepem
specjalnym, znikneli twórcy.
Co namieszałem? :)

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.
I jedyne,które ma za co!"  Mark Twain