Przeforsowanie uprawnien

Autor: _Marcellus_ <tymoteusz_1_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 12:31:24 MET

Witam,

mam stary serwer Windows 2000 - ktory idzie w odstawke. Przed tym jednak
musze zrobic kopie zapasowa kilku katalogow. Katalogi maja podkatalogi -
czasami do 5-6-tego poziomu wglab drzewa katalogow.
Jak chce kopiowac z zachowaniem uprawnien - po chwili wyskakuje mi ze
mam zabroniony dostep do pliku lub katalogu. Wiec wchodze do glownego
katalogu (na sama gore drzewa) - zabezpieczenia - zaawansowane - dodaje
admina (full controll - zastosuj dla tego folderu, podfolderów i
plików)) i nastepnie znaczam opcje aby "Resetowal uprawnienia obiektow
podrzednych i przypisal uprawnienia dziedziczne". I kiedy daje ok -
zaczyna przypisywac uprawnienia - zawsze znajdzie sie jakis plik/folder
gdzie znowu wyskakuje mi brak dostepu. Wiec wchodze te 2-3 podkatalogi
ponizej - robie od nowa to co przed chwila (dodaje admin itp) - i
wszystki juz dziala.

To samo jest z przejmowaniem na wlasnosc - jak jestem na samej gorze w
katalogu glownym - ustawie wlasciciela admina i zaznacze opcje "Zamien
wlascicela dla podkontenerow i obiektow" - tez zawsze znajdzie sie jakis
plik/folder ktorego nawet jako admin nie moge przejac. (chyba ze znowu
wejde tam gdzie ten plik sie znajduje i od nowa zastosuje przejecie na
wlasnosc - wtedy dziala).

Jest jakis sposob aby mimo wszystko przeforsowac uprawnienia/wlasciciela
admina na wszystkie obiekty? Czy np. komenda cacls jestem w stanie cos
takiego

Dziekuje za odpowiedzi i wskazowki.

Pozdrawiam,
Mariusz