Re: program audytujacy???

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 20:12:05 MET

** Wiktor S. wrote:

> Wystarczająco do wykonania obmyślonej sekwencji klawiszy.

Istnieje przecież mnóstwo sposobów na ominięcie takiego
"zabezpieczenia", ja proponowałem skrypt, np. odpalony z poziomu
przeglądarki, wystarczy wejść na spreparowaną stronę i zezwolić jej na
uruchomienie jakiegoś badziewia (przygotowanego przez nas) i gotowe.

(...)

> A analizowanie takiego filmu (np. miesiąca pracy przy kompie) w
> rachubę wchodzi chyba tylko, gdyby chodziło o morderstwo.

Równie dobrze ten ktoś kto to ma analizować to może stać nad
pracownikiem, taniej wyjdzie. :]