Re: program audytujacy???

Autor: Irek/kajus44 <kajus44_at_wp.pl>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 17:42:23 MET

wiadomo艣膰:eji46s$mse$2@polsl.pl,
nadawca:Rados艂aw Sok贸艂
> Irek/kajus44 napisa艂(a):
> Nie. Pyta si臋 "jaki", a ja chcia艂bym wiedzie膰 *jak*
> program (jakikolwiek nawet) mia艂by to zrobi膰. Bo nie
> widz臋 *偶adnej* skutecznej metody nie daj膮cej si臋 prosto
> obej艣膰.

No to niech zainstaluja u ka偶dego program kt贸ry zapisuje w pliku video to,
co si臋 dzieje na ekranie (np co 2 sekundy, to za ma艂o czasu wg mnie na
jakie艣 kombinowanie) (do tego to pewnie potrzeba du偶o miejsca) i niech
kto艣/szef/admin? sprawdza wybi贸rczo na szybkim podgl膮dzie - 30klatek na
minut臋 x 60 minut x 8godzin pracy = 14400 klatek, przy puszczaniu 10 klatek
na sekund臋 (coby bylo co艣 wida膰) masz 1440 sekund czyli 24 minuty. Przy
kilku-kilkunastu stacjach robi si臋 du偶e zadanie - dlatego "wybi贸rczo".