Re: FAT32 czy NTFS? Ile GB max dac na partycje?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 16:32:46 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> O *wiele* więcej można zyskać dając swapa na osobnym dysku.
> Ale to kombinowanie dla kombinowania ;)
Ma dwa dyski , na pierwszym są rzeczy czest odczytywane na drugim rzeczy
zapisywane (magazyn). AN tym też magazynie jest tenswap.

> Trzeba też pamiętać, że swap to tak naprawdę tylko jedno
> źródło stron pamięci. I że podlega wewnętrznej fragmentacji.
A jest coś co może to w locie defragmentować? Albo jakieś inne metody
zeb po jakimsczasie otwarcie Fx nie wygladało jakby mi sie rysowało
liniapo linii. (jesli cos zajeło cała pamiec i Fx wyładował w swapie)
> Niezależnie zatem, jakie środki się podejmie aby go przys-
> pieszyć, zawsze głowica będzie latała.
Latac bedzie to fakt, ale na drugim dysku.

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.