Re: FAT32 czy NTFS? Ile GB max dac na partycje?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 13:57:02 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> Tak.

> Obecnie nie ma to większego znaczenia i nie ma się co
> ograniczać. Dzisiaj komputery mają tyle pamięci, że
> swapa system *powinien* używać okazjonalnie.

No właśnie powinien. Ma tego "swapa" na FAT16 na początku drugiego dysku
i...
nie wiem jaki jest sens - niby mozna W tym miejscu gdzie on się znajduje
wyciągnąć 50MB/s w spokoju.

Patrze sobie na zmiany pamięci taskmgr.exe i zmiany są drobne (zmiany
pamięci czyli to co leci do swapa) maksymalnie jednorazowo leci 10MB
kiedy jakiś program a niepohamowane żadze na pamięć RAM i system wyrzuca
wszystko do swapa. Te wrzutki sa naprawde nieduże. Następnym razem jak
bede stawiał syste żadnych partycji swap nie bedzie. nie ma sensu.

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.