Re: Udostepnic iPlusa

Autor: MB <mirbi2_bezspamu_at_op.pl>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 13:21:29 MET

"mk" <zadnychspamow@wp.pl> wrote in message
news:ejh6vs$17c$1@news.onet.pl...
> Witam.
>
> Mam dwa laptopy na XP, na jednym z nich chodzi iPlus. Czy moglbym prosic o
> jakis szybki tutorial jak udostepnic drugiemu laptopowi to polaczenie po
> wifi ? Lub chociaz po kablu. Bede mial dzisiaj dosc ograniczona ilosc
czasu
> na wykonanie tego zadania i nie bedzie za bardzo czasu na kombinowanie a
> nigdy tego nie robilem.
>
> Pozdrawiam,
> mk

Udostepniałem iPlusa skutecznie innemu komputerowi - po kabelku.
Laptopik ma karte sieciową przewodową 100Mb.
Po uruchomieniu iPlusa normalnie skonfigurowałem ICS gdzie
kartą udostepniającą była ta przewodowa (myślę, że w przypadku
karty WiFi wystarczy po prostu wskazać WiFi).
Wszystko zadzialało od pierwszego podejścia.
Jeśli wiesz jak sie konfiguruje ICS to nie będziesz miał problemów.
Jeśli nie konfigurowałeś ICS-a to zajmie Ci to trochę :) więcej czasu.