Re: XP OEM i downgrade - co z kluczem?

Autor: kepork <keporkWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 13:06:08 MET

> Borafu log:
> [...]
>
> MSPANC
> bo <Borafu> "podzielił" się z nami jn.:
> "... O ile pamiętam ze szkolenia (ale dopytałbym na wszelki wypadek) to
> mając
> prawo do downgrade możesz użyć jakiegokolwiek działającego klucza. ..."
>
> Dzięki Ci wielkie <Borafu> za taką wiedzę! :------D
> --
> Ahoj! ... no i boom, boom!

Powiem, ze z ciekawoscia przygladam sie tej dyskusji i jakos nie potrafie sie w
tym polapac. Ustalmy wiec jak to w koncu jest ;-)

Posiadam FV, oryginalny nosnik, naklejke na obudowie od Win XP Pro OEM - jestem
legalnym uzytkownikiem.

Chcialbym zainstalowac w2k dostaje wiec od znajomego TYLKO oryginalny nosnik. A
co z kluczem produktu? Watpie (nie sprawdzalem) aby tez z naklejki znajdujacej
sie na mojej obudowie (Win XP Pro OEM) zostal przyjety przez instalator, a
uzycie "dowolnego" klucza bedzie skutkowalo brakiem mozliwosci pobrania
aktualizacji wiec wnioskowac moge iz w "oczach M$" posiadam nielegalna kopie
systemu.

Po za tym chcac dokonac downgrade skad mam wziazc oryginalny nosnik? A moze M$
oferuje takowe, bez klucza oczywiscie? ;-)

Zakrecone przez co kazdy moze interpretowac temat na kilka sposobow.
Bardzo ciekawy watek.

Pozdrawiam