W2000, a strona kodowa (polskie znaki)

Autor: 666 <j666_at_wp.eu>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 10:50:30 MET

Angielskojęzyczna wersja W2000 SP4, dość świeża parotygodniowa instalacja.
Próba zainstalowania spolszczonego programu, w którego nazwach podkatalogów i plików wystepują polskie litery (m.in. ł).
Już Total Commander daje komunikat "... names from a different code page" i zaleca "... change the options in Control
Panel - Regional Settings - Extended".
Doinstalowałem z Regional Options -> General -> Advanced wszystkie na moją logikę przydatne Code Page Convertion
Tables, ale problem nie znika, czyli przede wszystkim instalacja zatrzymuje sie na próbie wczytania pierwszego pliku
zawierajacego polską litere ze znakiem diakrytycznym w nazwie.
Dla porównania na innej stacji z angielskojezycznymi W98SE żadnego problemu z polskimi znakami, podkatalogi czyta.
Jak mogę to uruchomic?
JaC

It has removed 2470 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!