Re: Rejestr Windows 2000

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 22:06:30 MET

Dnia 2006-11-15, *Hubert* napisał(a):

> Bardzo bym prosił o informację, w którym pliku systemu Windows 2000
> (pro) znajduje się rejestr komputera? Jest mi to bardzo potrzebne.
> Bardzo proszę o podanie pełnej ścieżki.

Pliki rejestru dotyczące ustawień itp. dla całego komputera znajdują się w
folderze C:\WINNT\system32\config\ (C:\WINNT - przy założeniu domyślnej
instalacji systemu) w plikach SOFTWARE (ustawienia programów i systemu),
SYSTEM (ustawienia sprzętu), SAM i SECURITY (dane dot. użytkowników, haseł
i zabezpieczeń. To tak w skrócie i to baardzo dużym :)

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]