Re: USB pod WinNT 4.0

Autor: RS <r_s_t__at_fomar.c_o_m.pl>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 18:34:46 MET

On Wed, 15 Nov 2006 16:35:25 +0100, "P" <P@antyspam.pl> wrote:

>Niestety na płytce dostarczonej z drukark± nie ma sterowników
>pod WinNT. Co więcej, setup.exe informuje, że pod WinNT
>nie da się go zainstalować.
>
>Drukarka to Canon PIXMA iP4200. Jedyna nadzieja w tym,
>Ĺźe gdzieÂś w Internecie sÂą sterowniki do tej drukarki pod WinNT.

Przykro mi, ale nie ma wg mnie driverĂłw do JAKICHOLWIEK drukarek na
NTki pod USB :(. Ten system operacyjny USB W OGOLE nie obsluguje, a te
drivery do pendrive sa tylko do konkretnych plyt glownych (a raczej
chipsetow, bedac dokladnym).

Jesli na stronie producenta nie ma driverow do NT, a rozumiem ze nie
ma, to czeka Cie upgrade do 2000 (ktory, nawiasem mowiac, przebiega w
miare bezbolesnie, choc dlugo).

Jest jeszcze wyjscie tymczasowe pod tytulem Windows PE, ktore czasem
daje sobie rade z drukarkami, ale to jest tona grzebania... i tylko do
restartu.

Pozdrawiam,

Rafal