Re: Brak usługi firewall na serwer 2003

Autor: sTav <marmro9_at_o2.beztego.pl>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 16:52:00 MET

Użytkownik "PM" <molagp@autocom.pl> napisał w wiadomości
news:eje2ub$5jo$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> Niestety ale artykuł jest na temat konfiguracji przeglądarki. A ja musze
> skonfigurować firewalla.

Chyba nie zrozumiałeś tego artykułu:

"w konfiguracji wielu serwerów FTP zakres takich portów jest określony od
numeru 1024 do 65535. Konfiguracje zapór, zezwalające na pełny dostęp do
wszystkich portów do użytku jednorazowego na potrzeby połączeń niebędących
odpowiedzią na żądanie, mogą być uznawane za niedostatecznie zabezpieczone."

> Nie wyobrażam sobie powiadamiania ludzi jak mają skonfigurować
> przeglądarke, zwłaszcza że każda jest inna.
to otwórz dodatkowo na firewallu TCP1024-65535 dla serwera FTP

--
Pozdrowienia!
/-/. Mariusz