Re: Obraz partycji

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 23:34:09 MET

"Sówka" <xxx@xxx.xx> napisał:

> Noszę się z zamiarem przywrócenia partycji systemowej z jej obrazu
> utworzonego za pomocą Acronics True Image (ewentualnie Norton Ghost).,
> lecz chciałbym przed tym zmienić podział dysku na partycje - zmniejszyć
> partycję systemową i utworzyć dodatkową partycję. Rozmiar nowej partycji
> przeznaczonej na system będzie wystarczająco duży by przywrócić ją z
> obrazu poprzedniej partycji, ale mam wątpliwości, czy to przywracanie za
> pomocą w/w programów nie pomiesza nic w układzie nowo utworzonych
> partycji. Czy zatem można bez żadnych kłopotów odtworzyć partycję
> [...]

IMHO jakaś dziwna kombinacja. Obrazu partycji nie przywraca się na partycję,
tylko na puste miejsce na dysku. bo po co tworzyć coś, co za chwilę będzie
nadpisane przez odtworzony obraz? Poza tym kolejność jakaś taka dziwna -
moim zdaniem najpierw odtwórz tę systemową, ustaw odpowiedni rozmiar a
dopiero potem, już spod działającego systemu, pozakładaj pozostałe. Wtedy
nie będziesz się martwił, że proces odtwarzania partycji systemowej pomiesza
Ci coś w pozostałych.

JoteR