Licencje serwerowe na MS Windows i MS SQL

Autor: marcin <marcin.linuks_at_gazeta.pl>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 20:00:52 MET

Witam

Planuję zakup systemu bazodanowego na MS Windows . Maszynę mam . Będę
potrzebował MS SQL na ~ 50 userów . Maszyna będzie używana tylko jako
serwer baz danych . Nikt nie będzie sie do niej logował ani korzystał z
plików . W przypadku SBS-ów licencja na Windows i SQL są powiązane .

Kiedy się chce kupić już coś poważniejszego i wydajniejszego jak wersje
Enterprise to trzeba liczyć pieniążki . (Ja chcę mieć wydajny serwer i
rozwojowy)

Czy można używać MS SQL MOLP Ent. na 55 urządzeń z MS Windows Server
2003 na 5 ?

Jak widzicie możliwość doboru licencji przy 55 urządzeniach
korzystających z 1 bazy w MS SQL ?

Marcin