Re: Brak usługi firewall na serwer 2003

Autor: PM <molagp_at_autocom.pl>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 17:42:44 MET

> 1) Włącz MIME: http://www.grush.one.pl/mime/

Sorki przez przypadek dałem uuencode :-)

> 2) O ile się nie mylę, nie wspominałeś wcześniej o włamaniu.
> A w takim przypadku nie ma się co zastanawiać: jak naj-
> szybciej odłączaj serwer od jakichkolwiek sieci i rein-
> staluj go od zera.

Postawiłem od zera, odpaliłem firewalla i pojawił się problem z ftp'em - ftp
oczywiście odblokowany(porty 20,21 tcp)
Mianowicie przy próbie połączenia przez przeglądarke
pokazuje się błąd przekroczenia czasu połączenia. Co ciekawsze przy łaczeniu
z TC niema tego problemu
Co to może być

PM