Re: koszty wdrozenia domeny

Autor: Kajetan <kajetan_at_no.mail.gov.pl>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 03:18:56 MET

Użytkownik "krzysiekd" <duszkiewiczk@thb.pl> napisał w wiadomości
news:1163413038.745038.24200@b28g2000cwb.googlegroups.com...
> witam
>
> mam pytanko troche z innej beczki.
> Jaki moze byc szacunkowy koszt postawinia domeny na w2k3 (sprzet +
> wymagane oprogramowanie)
> Uzytkownikow tak ok 50.
> Piszac sprzet mam na mysli tylko serwer sredniej klasy /stacje robocze
> juz oczywiscie sa/

Duzo zalezy od licencji w jaka wdepniesz. Zadzwon do jakiejs firmy
handlujacej
MS i zapytaj co ci najtaniej wyjdzie a co najdrozej i jakie funkcjonalnosci
ekstra
dostaniesz. Jesli masz 50 userow i <75 PC to mozesz pomyslec o pakiecie
SBS (Small Business Server) i za stosunkowo niewielkie pieniadze bedziesz
mial
jeszcze Exchange (poczta+praca grupowa) i (opcja) ISA Server
(firewall+proxy)+
MSSQL (wiadomo).