dumprep.exer nie wiadomo czemu wiesza system

Autor: <yeh_at_astercity.net>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 07:14:01 MET

Witam.
Od czasu gdy zmieniłem sprzęt, mam kłopot z systemem.
Pojawia mi siew wykazie procesów programik o któym wiem że raportuje
błłędy systemu do MS.
kłopot w tym że ten program zajmuje cały czas jednego jądra. (c2d)
Gdy zabije ten proces system i tak juz jest do resetu z klawisza bo nic
ionnego nie pomaga.
w rozpaczy spróbowałem czy tak się dzieje na minimalnej
konfiguracji.
Tak czystyt system tylko antywirus i firewal i antyspam no i oczywiscie
sterowniki do płyty i grafiki.

sprzęt jest sprawny
przetestowałem w pierwszej kolejnosci dyski itp.
Zasilanie jest wystarczające.,
moim zdaniem to kwestia programowa:(
choć to tylko moje "zdaje mi sie"

Poreadźcie coś proszę.