Re: XP OEM i downgrade - co z kluczem?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 20:38:38 MET

Użytkownik "Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:ej57ve$72a$1@opal.icpnet.pl...
> Michal Kawecki log:
> [...]
>
> Odpowiedź bez sensu, bo ja zrozumiałem, że ma orginalny nośnik+PK do W2k,
> który ma być użyty jako downgrade!

Masz rację, teraz doczytałem że ma on dostęp do oryginalnego nośnika W2k. W
takim razie problem klucza nie istnieje, bo stanowi on integralną część
płytki z instalką, zaś warunki downgrade dają mu prawo użycia obcego nośnika
(oraz klucza) w swoim systemie.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/