RAM sie wypełnia i...

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 17:00:55 MET

... efekty specjalne. Konkretniej, ma 512MiB na pokładzie. Odpaliłem
sobie Demko Cezara 4 - gram grm gram - nagle dostaje nietypowe okienko
że aplikacja c4.exe spowodowała nieprawidłowa operacje i zostanie
zamknięta. Tak sie składa że miałem uruchomionego TaskManagera. Proces
C4.exe zajmował prawie 400MiB, a do tego doliczyć trzeba typowe
uruchomione usługi systemowe, firefox (bo sie gdzieś przypadkiem
władował), no i dwa komunikatory. Co sie działo dalej? ano pamiec sie
zwolniła ale dwie usługi zwróciły moga uwage. Mianowicie cisvc.exe i
SYSTEM. O tej pierwszej nieco sie dowiedziałem i o tej drugiej tez
troche ;). Wychodzi na to że cisvc zabezpiecza przed zajęciam całej
pamięci Systemowej minus pamiec jądra. (ta u mnie ma ok 90MiB). Po
zamknięciu, aplikacje cisvc i system zużywały razem około 30% CPU, a
każde uruchomie czy zmiany w aplikacji (firefox) powodowały ze
obliczeniowo cofnąłem sie z komputerem o 6 lat do tyłu. Co ciekawe -
Dyski nie pracowały, szorowania też słychać nie było. A mimo to
komputer coś robił bo średnio 1/3 CPU była używana. Indeksowanie
wyłączone. Wiec powyższe objawy były normalne w sytuacji kiedy kończy
się pamiec RAM? - Plik stronicowania był użyty w prawie połowie z 1GiB.
Czy tak zachowuje sie system jeśli skończy się RAM?

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.