Re: sprawdzenie partycji pod katem bad sectorow

Autor: Irek/kajus44 <kajus44_at_wp.pl>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 00:31:34 MET

wiadomość:ej2j04$nla$1@inews.gazeta.pl,
nadawca:J.M.Oizo
> witam.
> Jakim programem najlepiej sprawdzic partycje na ktorej wydaje mi sie
> ze sa bad sectory?????
>
> Najlepiej zeby ten program sprawdzil partycje i jesli by jakies
> znalazł to zeby je jakos oznaczyłlub usuna :):)

Miałem taki malutki programik odpalany z dyskietki nawet - HDD regenerator.
Ma od taki plus, że te bad sectory, które są wynikiem "czegoś tam" a nie
"czegoś tam drugiego" potrafi naprawić - jako jedyny (tak się chwali
producent - jakiś ruski OIDP czyli dobry :-)" tego typu program na rynku.
Google Ci pomogą - HDD Regenerator