jak usunac 'odmówienie dostępu' z katalogu [WinXP]

Autor: razor <razorjack.usun_at_gazeta.x.pl>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 12:21:02 MET

Wczoraj na jednym katalogu z dokumentami w zakładce security
ustawiłem 'deny' na wszystko, dla grupy 'users'
myśląc że grupa 'Administrators' będzie miała i tak dostęp
(myślenie to okazało się błędne:) )
no i nie mam w ogóle dostępu do tego katalogu, nie moge zmienić tych
ustawień będąc użytkownikiem należącym do 'administrators'

no i pytanie, jak zlikwidować 'deny' na tym katalogu?
co bym mógł zacząć z niego znów korzystać.

--
razor