Masowa zmiania danych użytkowników w Active Directory

Autor: Kokos <konrad.kostecki_at_SgmailP.AcomM>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 11:43:51 MET

Witam,

Wiem, że powinienem skorzystać z konsolowych narzędzi z serii DS*, ale
tutaj moja wyobraźnia okazała się jednak dosyć ograniczona...

Zadanko mam takie...

Jak dla użytkowników w danym kontenerze DODAĆ adres mailowy SMTP (E-mail
Addresses), który ma następujący wzór
<pierwsza_litera_imienia>.<nazwisko>@costam.pl i który będzie
wykorzystywany jako podstawowy. Sęk w tym, że poprzedni adres mailowy
powinien pozostać na liście dla zachowania zgodności..

Proszę o pomoc. Mam nadzieje, że ktoś z Was podoła. Dzięki.

Pozdrawiam,
Konrad