Zacinanie systemu

Autor: Nafcio <nafcio_at_gazeta.pl>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 07:01:55 MET

Witam,
mam na kompie taki problem, system xp od razu po starcie(juz przy
ekranie "zapraszamy") tnie sie tzn. mona poruszac myszka i cokolwiek
zrobic przez kilka sekund, pozniej przez kilka sekund a nawet dluzej
nie mozna nawet myszka ruszac, i tak na zmiane.Jest juz to drugi
komputer w ktorym sie z takimi objawami spotkalem. Za pierwszym razem
pomogl format dysku i instalacja systemu, teraz jednak zalezy mi zeby
dysku nie formatowac i nie instalowac systemu od nowa. Dodam jeszcze ze
siedzialo w systemie troche zlosliwego oprogramowania. Pisze siedzialo
poniewaz w trybie awaryjnym udalo mi sie juz conieco wywalic. Jednak co
zauwazylem to ze w trybie awaryjnym non stop uruchamia sie i wylacza
proces iexplore.exe co powoduje ze pamiec operacyjna znika w bardzo
szybkim tempie. Czy ktos sie juz z takimi objawami spotkal? Jak sobie z
tym poradzic bez reinstalacji systemu?

Dzieki i pozdrawiam