Re: instalacja XP HE

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 23:04:44 MET

** qpon wrote:

> Ok, a co w przypadku, gdy lapa kupiłem w stanach? Czy tez moge starac
> sie o nowy nosnik? Oczywiscie pytanie tyczy sie artykulu!

A przeczytałeś artykuł? Możesz ubiegać się ale u sprzedawcy, czyli w
USA, nie wiem jak to wygląda w praktyce ale pewnie będzie sporo oporu
bo sprzedawcy nie chce się robić nic co mu nie przynosi zysku, a to mu
najwyraźniej żadnego zysku nie przyniesie. Musiałbyś się tam stawić
osobiście, opierdzielić ich i pewnie by Ci dali. A tak to co ich
obchodzi ktoś tam w Polsce? Poza tym staniesz pewnie przed jakąś
biurokratyczną barierą bo po drugiej stronie nie będą wiedzieli jak Ci
to wysłać, czy mogą Ci to wysłać (w końcu nie jesteś Amerykanin, może
jakiś Polaczek chce ich zwałować aby dostać nalepki), czy w ogóle mają
procedury na takie sytuacje, etc. etc.

Ergo: zapomnij. No chyba, że jesteś zaparty i gotowy przejść gehennę. ;)

Jak już napisałem, ja bym bez skrupułów ściągnął sobie z P2P kopię
nośnika instalacyjnego, zainstalował i zniszczył dowody. ;)