XP OEM i downgrade - co z kluczem?

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 16:57:40 MET

Witam,

Wraz ze sprzętem został zakupiony XP Professional OEM.
Niestety, ale muszę wykonać downgrade systemu do (prawdopodobnie) 2000 Prof.

Tak, jest to zgodne z licencją OEM:
#v+
Na komputerach PC z licencją na Windows XP Professional OEM można używać
poprzednich wersji Systemów Operacyjnych Windows zamiast Windows XP
Professional (Microsoft? Windows? 2000 Professional, Microsoft? Windows
NT? 4.0 or Microsoft? Windows? 98 (Second Edition).
#v-
Cytat pochodzi z: http://www.microsoft.com/poland/licencje/downgrade.mspx

Ale tu pojawił się problem. Skąd mam wziąć klucz do instalacji windows 2000?
Czy powinienem wystąpić drogą pisemną do Microsoftu? A może zwrócić się do
dostawcy sprzętu?
Niestety, ale na ten temat nie znalazłem żadnych informacji.

Jacek