Re: jak sprawdzic, jakim jestem uzytkownikiem?

Autor: Marsjanin <11.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 19:54:46 MET

  Rok 2006 - listopad. Dokładnie to środa, 8-go. Nieco po 1-ej.
  Nagle zza rogu Sławomir Stępniak wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Ale to tak tylko BTW, bo przypadek jest ekstremalny, jak można
> dopuścić do takiej niespójności helpa z parametrami. I to wszystko
> w 1 pliku, żeby nie było, że wersje pomieszane.

BTW AFAIK format.com do chyba nawet o DOSa po Windę 9x bodajże nawet i
ME (tryb dyskietkowy DOS) w polskiej wersji był pozbawiony w
tłumaczeniu funkcji /u , która oczywiście działała.

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  MSN :  marsjanin.tk@hotmail.com
  Nowy toner to czarny proszek. Używany - to czarne literki wtopione w papier.