Re: jak sprawdzic, jakim jestem uzytkownikiem?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 20:54:31 MET

Tomasz Chmielewski <tch@nospam.syneticon.net> napisał(a):
> A mozna jakos "zainincjalizowac srodowisko" w takich przypadkach
> uruchomienia cmd.exe?

Jakoś można. Domyślnie proces dostaje zmienne procesu nadrzędnego. Można mu
jakoś przekazać inne. Mam program do uruchamiania programów i otwierania
plików na prawach innego użytkownika (potrafi też tworzyć dodatkowe pulpitu
na prawach innego usera) i tam można zaznaczyć, żeby zainicjował środowisko.
Nie wiem jak to jest robione od strony programistycznej.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/