Re: instalator a msi

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 11:01:06 MET

** fijaksoft wrote:

> Dobry soft, niemniej mi chodzilo o zrobuienie instalki z
> *instniejacego juz programu*

Weź się zastanów co Ty właściwie napisałeś. :))) Jak chcesz zrobić
instalator do nieistniejącego programu?

> np xnview, winamp etc.

Żaden problem, instalujesz, patrzysz jakie zmiany były wprowadzone i
tworzysz z istniejącej instalacji instalator za pomocą Inno Setup. W
przypadku normalnych prostych programów (takie co to dodają kilka
plików w standardowe lokalizacje, kilka plików reg itp.) nie będzie
problemu.

> wiem ze niektore instalatory maja przelaczniki ze same sie instaluja
> ale niektore nie.

No i? O co Ty właściwie pytasz?