Sieć VPN-owa RAS na win2000 i... gry sieciowe

Autor: Kamil <k.adamczukBeztego_at_biatech.pl>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 00:10:00 MET

Witam

Chciałbym wykorzystać stary serwer windowsowy do zbudowania sieci wirtualnej
do... grania ze znajomymi w np. starcrafta.

Serwer "wystaje" sobie z serwerowni przez DSL-a i łączą się do niego klienci
XP. Wszystkie typowe usługi mi działają (udostępnianie plików, exchange
itp).

Starcraft natomiast NIE działa. Nie widać serwera itp. Połączenie VPN XP->XP
oparte na PPTP nie robiło zadnych oporów.
Nawet podłączałem taką konfiguracje: XP[cli]->[serv]XP[cli]->[serv]XP
...i działało jak się postawiło serwer na środkowym kompie (tym który był
serwerem VPN dla xp1 i klientem dla xp2)

Aplikacja używa portu UDP 6112. Czy RAS blokuje wszystkie (wysokie?) porty
oprócz tych używanych przez "normalne" usługi?

Macie jakiś pomysł? Jakieś rozgłaszanie? Nie wiem... nie znam się na
sieciach - pomożecie?

Pozdrawiam
Kamil