Re: XP + VM + OSX

Autor: rs <ru4d2.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 21:30:49 MET

Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał(a):

> PearPC. Ale tylko wersja pod procesory PPC z dynamiczną
> translacją na x86 (a więc powoli).

dzieki za odzew.
tak, czytalem o tym, ale mimo wszystko sie tym pobawie.

> Wersje natywne x86 nie mają szans, żadna maszyna wirtualna
> nie obsługuje bootowania EFI o ile mi wiadomo (tylko BIOS).

kurcze. skoro apple poszedl w unixa i tym bardziej, ze teraz chodzi na
intelach i AMD i ze nawet mvware zaczelo robic maszyny virtualne dla macOSa,
zeby sobie makowiacy windowsy poinstalowali, to myslalem, ze i w druga strone
to moze dzialac.

ale ponoc dell ma w przyszlym roku wypuscic maszyny z dualbootem: windows i OSX.

a nie wiesz czy da sie na zwyklym blaszaku odpalic intelowska wersje OSXa.
czytalem gdzies o probach zainstalowania tego systemu na thinkpadzie, ale
troche metnie o tym koles pisal. <rs>