maly problem z csrss.exe

Autor: Daniel Dudek <mdudek85_at_op.pl>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 15:23:36 MET

Witam serdecznie,

Mam taki maly problem z procesem systemowym Microsoft Client/Server Runtime
Server Subsystem (csrss.exe).

Otoz wiem, ze proces ten jest niezbedny do dzialania systemu, ale na wiekszosci
komputerow z jakimi sie spotkalem z WinXP system ten pozostaje bezczynny (Task
manager reportuje 0% uzycie procesora) praktycznie caly czas - juz na pewno
podczas bezczynnosci komputera. Niestety u mnie, nie wiem czemu, przez caly
czas zzera mi on 3 - 7% procesora.

Nie przeszkadzaloby mi to az tak bardzo, ale korzystam z laptopa, wiec w jakims
tam minimalnym stopniu proces ten oczywisci skraca zycie mojej baterii :/

Ma ktos moze jakies pomysly czym konkretnie proces ten sie zajmuje i co
potencjalnie moze go zmuszac do ciaglej pracy?

Z gory dziekuje za pomoc,
Pozdrawiam serdecznie
Daniel Dudek