zniknięte połączenia sieciowe

Autor: JerzyM <jerzy.mackiewicz_nospam_at_gmail.com>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 19:17:21 MET

Nie wiem co jest grane ... ale zniknęły mi wszystkie połączenia sieciowe w
Panel Sterowania->Połączenia Sieciowe. Po prostu lista jest pusta. Co
śmieszniejsze połączenia te działają jak najbardziej prawidłowo - tylko nie
ma ikonek. Puszczony z palca ipconfig prawidłowo pokazuje wszystkie
połączenia.

Ktoś wie co mogło zniknąć te połączenia?? czyt. gdzie w regach siedzi klucz
który to ukrywa :-)

Opinie wygłaszane na newsach są moim prywatnym
zdaniem nie mającym nic wspólnego z jakimkolwiek
byłym, obecnym lub przyszłym moim pracodawcą.