Re: japko w piecyku czyli swieta wojna

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 22:12:37 MET

** Tomasz Onyszko wrote:

> Oczywiscie .. racje masz

Z tego co wiem to konkretnie jest to realizowane na zasadzie
dodatkowego CD ze sterownikami, które się podaje podczas instalacji
Windows. Tzn. na OSX po instalacji BootCamp prosi Cię o wypalenie tego
CD. Po instalacji Windows +/- wszystko już działa, nawet chyba dodany
jest do Panelu Sterowania aplet pozwalający na skonfigurowanie
specyficznych dla Maca opcji.

http://www.apple.com/macosx/bootcamp/

Problem może być z jednoprzyciskowym trackadem, ale nie wiem kto używa
trackpada anyway. ;) Jakbym musiał używać trackpada (a nie trackpoint)
to bym sobie myszkę BlueTooth podłączył i ona by z Windows na Mac
działała po ludzku.