Re: Gry z DOS pod Windows XP

Autor: Kajetan <kajetan_at_no.mail.gov.pl>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 21:03:38 MET

Użytkownik <zieba_iwona@wp.pl> napisał w wiadomości
news:1162666020.251378.28670@h54g2000cwb.googlegroups.com...
Witam,

mam komputer z Windows XP i dyskami C(ntfs), D(fat32), E(fat32),
F(fat).

Odpalam DOSa z dysietki i nie widzę żadnego dysku, a potrzebuję go
do gier sprzed 10 lat, jak mogę zmusić dysk do pokazania się po
odpaleniu DOSa 6.22 z dysietki?

Zależy mi właśnie na takim rozwiązaniu włącznie z odpaleniem
muzyki SB32.

Jak można to zrobić?

W zasadzie nie mozna. Lepiej wez sobie albo jakis emulator typu DosBOX
albo Virtual PC i zrob maszyne wirtualna z dosem w srodku.