Re: program do prenoszenia katalogów

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 19:52:32 MET

Użytkownik "Cyklista" <cyklista0@interia.pl> napisał w wiadomości
news:eiiljr$mr6$1@news.dialog.net.pl...
> Przyzwyczaiłem się do tego, że na C: mam tylko system, na D: aplikacje,
> a na E: dane. Kupiłem jednak notebooka z preinstalowaną windą, i kilkoma
> innymi programami, ale bez płytek instalacyjnych (taka widać teraz
> moda). Muszę więc (właściwie chcę) poprzerzucać już zainstalowane programy.

Podpowiadam - lepsze jest wrogiem dobrego.
Jak chodzi, to nie ruszaj... Zmień sobie po prostu koncepcję, z literek
napędów przejdź na nazwy katalogów... ostatecznie załątw to jakimś
partycjonerem. Jednak jeśli programy lądują tam, gdzie lądują, to ja bym im
lotniska nie zmieniał. Conajwyżej następne można kierować do innego "portu".

--
LH
http://www.satyr.pl/html/mp3/kaczuchy/269