Re: SERVICES.EXE 100% CPU

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 19:12:55 MET

On Sat, 4 Nov 2006 13:34:43 +0100, "Lawrens Hammond"
<valhalla@interia.pl> wrote:

>Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.com> napisał w wiadomości
>
>O Clamie nie mam najlepszego zdania od momentu, jak w ponad 6 tysiącach plików
>nie wykrył śmiecia.
>Avast zrobił to od razu.

>Zmienić antywira i zrobić skan on-boot... (np. Avast, darmowy dla domu, po
>polsku)
>Po drugie - antywirus powinien być (jeśli specyfikacje programów nie zaznaczą
>inaczej) tylko jeden aktywny. Inaczej się pogryzą i może być śmieszny efekt.

ale ja pisalem, ze skanowalem ten komp trzema roznymi antywirusami.
poza tym, z przeze mnie wymienionych, z tego co mi wiadomo, tylko
nod32 ma aktywny shield, pozostale dwa sobie siedza i czekaja az je
ktos/cos wywola. prawda? <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.